sierpnia 07, 2015

21. przystanek Woodstock

Każdy, kto był na Woodstocku zgodzi się ze mną, że są to trzy dni nie do opisania ani słowem mówionym, ani pisanym. No jak opisać osobie która tam nie była, zupełnie inny świat, niż ten z którym mamy do czynienia na co dzień?

Nie musisz nikogo udawać. Jesteś tam sobą. Jesteś tam człowiekiem wolnym. Masz ochotę zrobić coś, co w życiu codziennym byłoby uznane za niestosowne, dziwne? Proszę bardzo! Tutaj, chodząc po pasażu w piżamce, przebraniu, czy nawet nago, nie zostaniesz uznany za dziwolonga, bądź osobę chorą psychicznie. Nie podlegasz tu ocenie środowiska, z którą zmierzasz się dzień w dzień. Tutaj nie ma czegoś takiego, jak sortowanie ludzi na lepszych, gorszych, brzydszych, ładniejszych, złych, dobrych, bogatych, biednych. W tym miejscu - w Kostrzynie nad Odrą na przełomie lipca i sierpnia wszyscy jesteśmy równi.
A najlepsze w tym wszystkim jest, że pomimo tej wolności i ilości ludzi to miejsce jest naprawdę bezpiecznie. Ludzie, którzy Cię mijają, uśmiechają się do Ciebie, przybiją Ci piątkę i przytulą. A jeśli będzie taka potrzeba, to bezinteresownie pomogą. Pozytywna energia wręcz bije od każdego.

W głównym namiocie ASP możemy usiąść sobie po turecku, na drewnianej podłodze i posłuchać wspaniałych wykładów, inspirujących ludzi.
Na wzgórzu ASP można wziąć udział w przeróżnych warsztatach, takich jak "joga śmiechu", "gra na bębnach", "stwórz lepszą wersje siebie"...wymieniłam tylko trzy, jednak jest tego o wiele, wiele więcej. Myślę, że nawet jakby się posiadało super moc, to nie dałoby rady pojawić się na wszystkich warsztatach.

W któryś dzień, leżałam ledwo żywa w namiocie po Within Temptation i Comie. Zaczęłam wsłuchiwać się w rozmowę osób rozbitych obok mnie. Jeden z rozmówców zaczął opowiadać, jak ktoś kiedyś go zapytał "słuchaj, a jak tam jest na tym woodstocku?". Ten odparł "co ja Ci będę opowiadał? Przyjedź i sam zobacz."
W pełni się z tym zgadzam. Mogłabym ględzić godzinami o tym, jak tam jest niesamowicie, pięknie, cudownie, jednak tam trzeba po prostu - być.
Dlatego zapraszam do tego raju na ziemi wszystkie osoby, które tam nie były i mam nadzieje kiedyś je tam spotkać i razem z nimi chłonąć tą wspaniałą atmosferę!






















 

82 komentarze:

  1. Kocham zdjęcia w tym stylu <3
    Zaobserwowałam i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zdjęcia
    Zazdroszczę pobytu
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że tam byłaś :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze? to co slyszalam co dzieje sie na Woodstoku nie jest normalne:))) ( kulisy itp)
    ja dopiero zaczynam ,wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci obserwowania , komentowania i oczywiście przeczytania:)))
    plaguee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojedź. zobacz na własne oczy. wróć. I dopiero wtedy powiedz mi co tam nie jest normalne.

      Usuń
  5. co roku oglądam woodstock w tv wieczorem
    to troche niebezpiecznie wygląda
    to polska wersja coachelli, na którą baaardzo chce pojechać
    to takie 3 dni hop siup rób co chcesz
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zdjęcia :D
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie chciałabym jechać na Woodstock (tak po prostu, mam swoje postrzeganie tego)
    jednak cieszę się, że tobie się podobało i obyś w przyszłym roku równie dobrze spędziła kolejny! :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie byłam nigdy na Woodstock'u. To nie dla mnie ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie byłam nigdy ale interesują mnie te klimaty zapraszam :) filmymarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z twojej relacji widzę, że świetnie się bawiłaś. Chciałabym pojechać na taki festiwal :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem, na czym polega Woodstock, ale słyszałam o nim wiele opinii- i tych dobrych, i tych złych. Mimo wszystko uważam, że skoro daje to niektórym radość, to dobra inicjatywa. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. O woodstocku wiele słyszałam, jednak nigdy na nim nie byłam ;) Może za rok...

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są cudowne ^^,
    chciałabym pojechać kiedyś na Woodstock
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie byłam i raczej nie mam z kim tam pojechać. :P Dużo właśnie słysze, że jest to miejsce gdzie można poznać wielu ludzi, którzy nie będą zważać na czyiś ubiór czy to jak wygląda. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Od kilku lat planuję pojechać na Woodstock, ale ciągle słyszę zniechęcające mnie komentarze rodziców. Mam nadzieję, że w przyszłym roku się w końcu przełamię i pojadę. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że w mediach jest dziwna nagonka na Woodstock :P

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :)
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam okazji być na tej imprezie, ale wiele razy słyszałam, że jest naprawdę niesamowicie. Kto wie, może w końcu uda mi się wybrać i sama się przekonam?
    Pozdrawiam :)

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie byłam na Woodstocku, ale może kiedyś mi się uda. To bardzo daleko, dlatego nie mialam możliwości by to zobaczyć ale przypuszczam że atmosfera jest niesamowita :) tak jak na konwentach :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam na Woodstocku, ale już od dawna mi się marzy kiedyś tam pojechać.... Fajnie, że ty tam byłaś, zazdroszczę ci:*
    http://nataliahalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O jeeejciu, zazdroszczę! Woodstock to moje marzenie♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę ci z całego serca, żebyś je spełniła! <3

      Usuń
    2. To musi być ciekawe doświadczenie ale chyba nie dla mnie ;p
      👉 Mój Blog 👈

      Usuń
  22. musiało być super :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. też bym chciała tam pojechać :D

    19loves99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, ze dobrze sie bawiłaś. Mnie osobiście nie ciągnie na woodstocka :p
    Pozdrawiam Zuza
    Zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna imprezka, fajnie że ludzie się bawią i integrują :) Ja jednak tam nie byłam i raczej się nie wybieram - nie lubię koncertów i ogólnie wydarzeń, na których jest masa ludzi. Nie wiem czemu, po prostu się płoszę, z hałasu boli mnie zaraz głowa i mam mdłości O.o Aspołeczna lever hard :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super takie coś :D Muszę kiedyś sama się wybrać na taką impreze! Super zdjęcia ;) Mam nadzieje, że kiedyś mi to się uda :D

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK


    OdpowiedzUsuń
  28. Kurczę, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę! Ja dopiero wybiorę się tam pewnie za 3 lata a to kupa czasu.. Hmm widzę, że niesamowite przeżycia, chciałabym poznać tamtych ludzi, podobno są cholernie otwarci ;] Uwielbiam takie imprezy! Zdjęcia świetne, takie z klimacikiem ;)

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za taką imprezą ale woodstock to marzenie mojej koleżanki ! :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie byłam, ale Twoje zdjęcia mówią same za siebie, że było warto ;D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    Obserwuję i zapraszam do tego samego ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi może uda się wybrać w przyszłym roku :)

    www.spiked-soul.blogspot.com

    Będę mega wdzięczna za kliknięcie w ten link! :)
    www.cndirect.com/60-pair-6-style-long-false-eyelashes-eyelash-eye-lashes.html?utm_source=blog&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia317

    OdpowiedzUsuń
  32. dużo słyszałam o tym festiwalu , nawet pisałam o nim prace krótką
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nigdy nie byłam na tej imprezie ale bardzo dużo o tym słyszałam. ;)) Wpadnij w wolnej chwili: caroberry.blogspot.com Pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. super blog ! robisz bardzo ciekawe posty więc będe wpadać iii obserwuję i miło gdybyś Ty również zaobserwowała justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Woodstock ♥ Uwielbiam, muzyka, ludzie i ta atmosfera. ♥ Dwa razy byłam, lecz teraz nie pozwala na to praca. Ale Ursynalia, woodstock, to najlepsze co może być. :)
    PS. Ładne zdjęcie. :)
    Zaobserwuję - godne :)
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Woodstock - moje marzenie od trzech lat, a jeszcze ani razu nie miałam okazji tam być. Właśnie to mi się podoba! ludzie uśmiechają się do Ciebie, przytulają, oj nie wyobrażam sobie, co wtedy się czuje. Niesamowite zdjęcia :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie byłam i jakoś nie mam chęci jechać :) Ciekawy blog!

    twoimioczami.blogspot.com - nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam Woodstock! Byłam w tym roku i już zbieram ekipę na przyszłoroczny wyjazd. Od kilku lat chciałam tam jechać, aż w końcu się udało. Zastanawiasz się czy jechać? Jedź! Tak odpowiadam innym, gdy zastanawiają się nad wyjazdem na ten festiwal :)
    Pozdrawiam
    www.veroniiic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! NIby stop narkotykom, a Woodstock sam w sobie jest jak narkotyk! Do zobaczenia w przyszłym roku na tym raju na ziemi! ;)

      Usuń
  39. zaaazdroszczę! :) Dziękuję Ci za takiego posta, bo bardzo fajnie choć w taki sposób móc się tam przenieść! :)
    zdjęcia są świetne! :)

    bardzo oczarował mnie Twój blog, więc obserwuję :)

    pozdrawiam,
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę Ci, że mogłaś tam być! Od zawsze marzę, żeby chociaż raz być tam i przeżyć to na własnej skórze ;3
    Niesamowite zdjęcia *o*

    Strasznie podoba mi się Twój blog, więc obserwuję ;)
    Zapraszam w wolnym czasie też do mnie:
    http://my-fashion-stylee.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ;*

    ~ Ashley

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialne zdjęcia ;)
    Mam zamiar kiedyś wybrać się na Woodstock
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo interesująco to napisałaś.
    Zastanawiam się nad tym czy kiedyś tam pojechać z tego co słyszałem i czytałem jest tam wspaniała atmosfera :)
    Super zdjęcia.
    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji)
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jednym z moich największych marzeń jest właśnie pojechanie na Woodstock. Czytając to już się uśmiecham! Mogę sobie tylko wyobrazić jaka tam musi być pozytywna atmosfera no i oczywiście niesamowici ludzie!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Super blog kochana ! :* Robisz bardzo ciekawe posty więc będe wpadać i obserwuję i miło gdybyś Ty również zaobserwowała fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Łoo haha ja nigdy tam nie bylam :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Niestety nigdy tam nie byłam, ale po tym co napisałaś to bardzo chętnie bym tam pojechała :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze chciałam pojechać ale zawsze COŚ :( Kiedyś się uda i się spotkamy, nie ma co :)

    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne zdjęcia, kiedyś muszę się tam wybrać koniecznie - do tej pory chciałam tam jechać, ale zupełnie zmieniłaś moje oatrzenie na ten festiwal.

    jestebatmane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na lepsze czy na gorsze zmieniłam? bo nie zrozumiałam ;/

      Usuń
  49. Zaczepiste miejsce! Moja mama nigdy by mnie tam nie puściła :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zazdroszcze! W przyszłym roku chce się wybrać :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Jakie fajne zdjęcia!Ja też chętnie wybrałabym się na woodstock! ;)
    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w linki pod ciuchami? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  52. Zawsze chciałam się tam wybrać, jednak nigdy nie miałam okazji. Może za rok weźmie mnie brat jak pojedzie. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie piszesz, aż się chce czytac dalej ;) Muszę przyznac, że mega ci zazdroszczę też bym chciała pojechac, ale problem z rodzicami, którzy nie chcą mnie puścic, bo tam '' piją i cpają ''. Mam jednak nadzieję, że prędzej czy później też pojadę :D
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zazdroszczę, też chciałabym tam choć przez chwilę być ;)

    // www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com //

    OdpowiedzUsuń
  55. Super zdjęcia! Może kiedyś się na to wybiorę :)
    Maja z DarkRoseberry

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia :) Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Widać po opisie, że świetnie sie bawiłaś. Muszę tam kiedyś wpaść :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Zazdroszczę, musiało być świetnie :)

    Miss&Jess

    OdpowiedzUsuń
  59. wow widać że dobra zabawa ;p
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zazdro *_* Widać że świetnie się bawiliście xD
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne zdjęcia, oddają całkiem przyjemną atmosferę :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Super zdjęcia, chciałabym tam pojechać chociaż dla atmosfery, wygląda niesamowicie!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Dzięki za ten post! Sama kiedyś zastanawiałam się nad pojechaniem na Woodstock, ale miałam pewne wątpliwości. Teraz Ty te wątpliwości rozwiałaś ;) Jak bardzo chciałabym odwiedzić miejsce, gdzie każdy jest równy i wszyscy się szanują. Super zdjęcia - odzwierciedlają tę atmosferę, którą opisałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nawet nie wiesz jak miło mi to czytać! Bardzo się cieszę, że mój post tak na ciebie wpłynął i mam nadzieje, że za rok przybiję z tobą piąteczkę, właśnie w Kostrzynie nad Odrą!

      Usuń

Komentuj z głową ;)

Copyright © 2016 Lizzy , Blogger