marca 20, 2016

Wesoło-smutne końce, czyli ostatnia wycieczka w gimnazjum.

Ostatnia, przecudowna wycieczka w gimnazjum. Już mi brakuję tego śmieszkowania ze słów "windziarz, sztruks, marakuja..." i innych, zupełnie normalnych dla normalnych ludzi słów. Brakuje mi pukania do pokoju 304 i uciekania. Zabawy w "przebijanie" (gdzie ludzie mogliby pomyśleć, że zasady wymyśliła osoba, z którą nie wszystko jest w porządku, tymczasem pod koniec wycieczki zebrało się dość sporo wariatów, którzy bawili się z nami ❤). Grania w kuku. Śmieszkowania z piosenki "fajne masz piździsko". Rozmów z Panią Anią i całą klasą, przy "okrągłym stole". Najtańszych płatków z mlekiem na śniadanie. Gier w cymbergaja. Czucia się jak na studiach, w internacie. Przesiadywania wszystkich w naszym pokoju....


Brakuje mi tych lekcji do dwudziestej. Latających kapciów na matematyce. Grożenia różowym kroksem. Rzucania laczkami w noc filmową. Chodzenia do sklepu. Bitwy na śnieżki "do trzech żyć".
Sanek na dwie osoby. Lepienia bałwana i robienia aniołków. Tęsknienia za kawą. Pani Krysi ze stołówki, która nosiła zielone gumki recepturki na uszach. Ćwiczeń z Justynką po schodach. Syfu w pokoju. Nocnych rozmów. Siedzenia w jedenastkę w czteroosobowym pokoju. Dnia kobiet, kiedy chłopcy przyszli z paczką gwiazdek z milkiway'a, mówiąc "zjedzcie gwiazdkę i pomyślcie życzenie. I tak się nie spełni, ale warto mieć marzenia".

INSTAGRAM: JAZKIERKA

I już brakuje mi tych wszystkich ludzi, których przyjdzie mi żegnać za dwa miesiące....

60 komentarzy:

  1. ja niestety mam już za sobą gimnazjum :( to były świetne 3 lata :) fajny blog :)
    karolajn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze!piękny post! aż zatęskniłam za swoim gimnazjum... :(

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi został jeszcze jeden rok, bardzo fajne zdjęcia! Świetna relacja z wyjazdu ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gimnazjum mam już za sobą, ale powiem Ci, że też myślałam, że tak bardzo będę tęsknić za wszystkimi. Jednak zmieniło się to, ponieważ z osobami, z którymi chciałam utrzymywać kontakt dalej się spotykam i bardzo się cieszę z tego powodu. Teraz jestem w liceum i ogarnia mnie wokół mnóstwo wspaniałych osób, jest nawet lepiej niż w gimnazjum i nie żałuję, że jestem właśnie tutaj, gdzie teraz się znajduję! Mam nadzieję, że u Ciebie będzie podobnie. Spędź te 2 miesiące jak najlepiej potrafisz, wraz ze swoją ulubioną (teraz) klasą!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gimnazjum niesie ze sobą cudowne wspomnienia. Mnie czeka jeszcze rok spędzony z klasą. Bardzo się cieszę, bo mimo że znamy się stosunkowo krótko, to bardzo się do nich przywiązałam. Nie mam pojęcia, jak za rok przeżyję rozstanie...
    mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :) Widać,że się świetnie bawiłaś :D

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi jeszcze daleko do ostatniej wycieczki z klasą, współczuje ci :(
    Ale mam nadzieję, że się świetnie bawiłaś! :)

    mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, ale ja nie jestem zrzyta z moja klasą jakos wybitnie wiec chyba nie bede za nimi tęsknić tak jak ty za twoją ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post,bo zawsze będziesz mogła go przeczytać i wspomnieć te czasy :)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już za rok będę mieć ta ostatnią wycieczkę, jestem związana z moją klasą i szczerze to nie wyobrażam sobie rozstania z nimi :/

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo
    Ja jestem dopiero w 1 gim i większość klasy to ja z uśmiechem na ustach pożegnam ale z przyjaciółkami trudno mi sie będzie pożegnać :(
    Trzymaj sie ;)
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna relacja. Ja dopiero jestem w pierwszej klasie, więc sporo czasu gimnazjum mi jeszcze zostało Pozdrawiam i zapraszam
    [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem w drugiej klasie i nie wyczekuję jakoś wycieczki, do mojej klasy nie jestem w ogóle przywiązana i chętnie się z nią pożegnam :D Ale za moją starą nadal tęsknię...
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że fajnie się bawiłaś ;). Mi jeszcze trochę zostało, jestem w 2 klasie.
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post.
    Aż samą mnie wzięło na wspomnienia o byłej klasie :(

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również w trzeciej klasie byłam przerażona, że to ostatni rok, ponieważ gimnazjum to był chyba najlepszy okres, jeżeli chodzi o szkołę. Cudowna klasa, wychowawca, szkoła i nauczyciele. Ostatnia wycieczka była w Londynie i był to chyba najlepszy wyjazd w moim życiu. Aktualnie jestem w 3 klasie technikum. Większość osób trzyma się tego, że LO to najlepszy okres w życiu. Byli pewni, że ja powiem to samo. Niestety dalej się trzymam zdania, że gimnazjum było dla mnie lepsze. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie wspominam swojego gimnazjum najlepiej. Było okej, ale teraz w szkole średniej jest dużo lepiej! Wesołych Świąt! Miłego dnia!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wycieczka musiała być ciekawa. Przede mną jeszcze dwa lata,będzie nie lekko. Na razie jest dobrze i gimnazjum zaliczam do o wiele lepszej szkoły niż podstawowa.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  19. Popłakałam się,to była nasza najlepsza wycieczka w gimnazjum<3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna relacja z wycieczki :) Musiało być ciekawie!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na ostatnią wycieczkę w gimnazjum nie pojechałam. Nie miałam wtedy siły psychicznej do nich. Ale teraz bardzo chętnie, ale przede wszystkim dlatego, że bardzo się stęskniłam ;/
    Mój blog ♥
    Chciałam również złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa :* !

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety teraz jestem ostatni rok z moją klasa, niewiem jak przeżyje rozłąkę z przyjaciółmi i nowy rok .. ☹☹
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ! 😊
    ❤ mój blog ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. Miło ogląda się zdjęcia! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę, ja nie lubiłam gimnazjum.... Na szczęście mam to już za sobą :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gimnazjum to wielu świetny okres, każdy tak naprawdę dopiero odkrywa siebie. A wycieczki, tak są najlepsze. U mnie w gimnazjum co roku były wycieczki zagraniczne (Londyn, Rzym, Paryż itp.) - coś niesamowitego, ten klimat, Ci ludzie. Właśnie zatęskniłam za gimnazjum! :(
    Świetny post! Mam nadzieję, że w kolejnej szkole też będziesz czuła się tak świetnie, bo to już za pół roku ;)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie mogę się doczekać mojej wycieczki nad morze i Kopenhagi ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. po zdjęciach widać, że wycieczka się udała!:) obserwuję
    nataliagozdur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspomnień wam nikt nie zabierze! A klasy można pozazdrościć! Oby wasze drogi się nie rozeszły pomimo różnych szkół średnich :)

    Zapraszam! http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety gimnazjum mam za sobą, teraz liceum i to inna bajka. Porządnie pożegnaj się ze swoją klasą i spróbuj później nie urwać kontaktu! ;)

    Moment for me - Jessica

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż tęsknie za wycieczkami szkolnymi (niestety w tym roku jest za malo chętnych i wycieczka się nie odbędzie ;( )
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dopiero poszłam do gimnazjum, a już jestem przywiązana do swojej klasy. Na razie nie myślę o końcu gimnazjum ;)
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Widać była naprawdę świetna zabawa! :) I klasa widać też jest wyjątkowa.
    Ja dopiero będę szła do gimnazjum i też czeka mnie ostatnia wycieczka z moją obecną klasą, ale w sumie nie żałuję, jakoś nie jestem do nich przywiązana.

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać że wycieczka była udana :)
    Super zdjęcia
    Zapraszam http://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęci, widać ,że świetnie się bawiliście !Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już dawno skończyłam gimnazjum i mi jakoś nie szkoda, choć fakt faktem pare fajnych wspomnień z tego okresu mam :) W sumie dawno/niedawno, zależy jak dla kogo. Dla jednego 3 lata to wieczność, dla innego chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nawet jeśli będziecie się musieli pożegnać, to zobacz ile będzie mieli do wspominania! Będziecie się z tych wielu rzeczy śmiać :) Taki ból jest chyba najpiękniejszy, bo wiesz, że zrobiłaś z tymi ludźmi coś wyjątkowego i dlatego nie chcecie się rozstać!

    Co tu dużo mówić: Happy Easter Everyone!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  37. Widać, że się świetnie bawiłaś, miło się ogląda! :)
    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja swoje lata gimnazjalne mam już za sobą, a przez ten post mogłam jeszcze raz wrócić do wspomnień :)
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Z calego serducha ci zazdroszcze takiej klasy, osob i wspomnien jakie bedziesz miala przez cale zycie! Ja niestety nie mialam tego szczescia i klase mialam koszmarna nikt sie nie lubil i wiekszosc osob na siebie nawzajem donosila.. dlatego na wycieczke nie pojechalam i szczerze nie zaluje bo wiem ze z tamtymi ludzmi pewnie siedzialabym gdzies sama ze sluchawkami :)
    Swietne zdjecia naprawde widac ze swietnie sie bawilas.. nie martw sie kochana pojdziesz do nastepnej szkoly i bedziesz miala jeszcze wiecej super wspomnien!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  40. Gimnazjum mam już za sobą, ale tęsknię :/ Po zdjęciach widać, że wycieczka się udała :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo dobrze czytało się ten post. Aż przypomniało mi się moje gimnazjum (a byłam tam 6 lat temu :O). Ale fajne masz wspomnienia, fajne zdjęcia będące pamiątkami i bardzo fajne masz życie, wiesz? Doceń to. Liceum będzie jeszcze lepsze :)
    /foxydiet

    OdpowiedzUsuń
  42. gimnazjum mam daawno za sobą, nie tęsknie, nie wspominam dobrze tego "okresu buzujących hormonów" :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  43. Coś się kończy, a coś zaczyna. :)
    obserwuję cię :)
    BLOG MVRSELINV

    OdpowiedzUsuń
  44. Te ostatnie wyjazdy są najgorsze, bo są najlepsze, ale masz świadomość, że są ostatnie, dlatego warto mieć z nich jak najlepsze wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiałam gimnazjum to były dobre lata spedzone w gronie wspaniałych ludzi, było dużo wygłupiania sie i przypałów.Czasem za tym tęsknie, ale w liceum nie jest wcale az tak źle kwestia przyzwyczajenia:)
    Zapraszam- http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Gimnazjum najlepszy czas! Ale niestety....wszystko się kiedyś kończy..:/

    http://poprostu-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze, że ja mam jeszcze całą III klasę gimnazjum przed sobą :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. To jest właśnie przykre.. 3 klasa gimnazjum, zostawiasz wszystko, nauczycieli, samorząd, idziesz do innej klasy, szkoły. Ja swoją ostatnią wycieczkę mam za 2 miesiące. Musi być cudownie.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jedynym minusem gimnazjum jest to, że trwa tylko 3 lata. Ledwo co się poznamy, a trzeba już iść do liceum. Ja właśnie rozpoczęłam gimnazjum, mam nadzieję, że będziemy tak zgrani jak wy. Takie posty są klimatyczne i świetnie się je czyta. Pozdrawiam Panią Krysie hihi

    szarykaktus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładne zdjęcia! Fajnie, że mieliście pożegnalny wyjazd, gdyż u mnie wgl niczego takiego nie zrobili :/ Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Po zdjęciach widzę że się dobrze bawiłaś :)!
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Najgorsze jest właśnie to rozstanie, ale zawsze można się widywac poza szkoła :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna wycieczka. Przypomniała mi się jedna z moich gimnazjalnych wycieczek^^ Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  54. W gimnazjum spędziłam cudowny czas! :) Bardzo pozytywne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  55. hmm pamiętne czasy gimnazjum! Co wtedy się działo haha
    zapraszam na nową notkę ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  56. ja juz zakończyłam gimnazjum rok temu i powiem Ci, że było mi mega przykro ale będzie jeszcze lepiej w liceum czy technikum!;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST - www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Tęsknię za takimi chwilami w gimnazjum, gdy tak teraz o tym myślę.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  58. O tak, w tych wycieczkach jest coś magicznego ♥ Śliczne zdjęcia!
    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Wiem co to znaczy rozstanie z klasą. Ja na początku nie odczuwałam smutku, ale po kilku miesiącach, gdy poznałam nowe osoby zaczęłam mocno tęsknić.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentuj z głową ;)

Copyright © 2016 Lizzy , Blogger